søndag 27. desember 2009

Art Pieces #52 - Godt Nyttår

Siste kortet er laget i kortstokken for 2009, og den siste utfordringen hos Art Pieces for i år er selvfølgelig GODT NYTTÅR. Jeg har tenkt litt på denne, men i går fant jeg denne lille fyren som free-digi-image hos TGF, og ble det lett. Skjønnheten er fargelagt med promarkers, som har blitt min favoritt i løpet av det siste året. Matten under motivet er noe glitrende turkis "plastark" jeg hadde liggende, og jeg har laget noen hull i motivet så glitteret skal synes igjennom.

Og selv om jula ikke er helt over enda, vil jeg gjerne få ønske dere alle sammen et riktig Godt Nytt år.

4 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Åh, denne var knallherlig ! Stilig at du har lagd hull så glitteret kommer til sin rett også :)
Takk for at du tar deg tid til å delta på årets siste utfordring hos Art Pieces :)

Klem :)

PS. I kveld skal jeg rydde og organisere alle kortsakene mine, så det er jammen bra jeg kan ta natta til hjelp også :o)

Benedicte sa...

så flott atc du har laget.
ønsker deg et riktigt godt nyttår
klem fra Benedicte

Pia sa...

et herligt atc kort at slutte året med

Madeleine sa...

WOW! så mye fint du har laget i det siste! Flotte ATCer og kort :) Likte veldig godt twist-kurven!
Vil også ønske deg en god romjul og et riktig godt nytt år!