søndag 20. desember 2009

Motivet Week 51 challenge.

Photobucket

Se hva som dumpet ned i min postkasse i går, sammen med et kjempekoselig julekort. Joda, dette nydelige stempelet (og et fotballstempel). Det kom fra Gry-Heidi og var dette fantastisk nydelige stempelet fra Motivet. Tusen, tusen takk, snille du. Jeg klarte jo ikke å dy meg...

Photobucket

...Og måtte selvfølgelig prøve det ut. Har brukt skissen inne hos Motivet, og dette blir mitt første bidrag der.
Papirene er Tilda fra Panduro, og den søte jenta er fargelagt med promarkers. Tekststempelet er fra Kreativ Hobby (et større som er delt opp).

Photobucket

Dette burde vel vært sendt til deg, Gry-Heidi, men et annet er under veis...

8 kommentarer:

Angella sa...

Heldige deg....:)
Så nydelig kort du har laget. Jeg ligger så langt etter, at det er et mirakel om mine kort kommer frem før jul...:/

klem fra meg
Angella

Lisbeth sa...

Ja, heldige deg..., forøvrig ble kortet helt strålende!!!

Jeg ønsker deg en Gledelig Jul og et riktig,riktig Godt Nyttår!
Varme klemmer fra Lisbeth

❤ Kaia sa...

Så hyggelig å få sånn post....
Kortet ble kjempeflott.
Nydelige farger, og kjempeflott fargelagt.
HA en flott søndag.
Klem fra Kaia

Aud Kirsten sa...

Så koselig å få sånn post....
Kortet ble aldeles nydelig!

Juleklem fra Aud Kirsten

Gry-Heidi sa...

Åh, så nydelig ! Flotte farger!
Koselig at du likte det :o)

Jeg er klar for kort når som helst jeg :o) Jeg har fri hele romjula også, så hvis du har noe ledig tid før nyttår må du si ifra.

Ønsker deg og dine en riktig God Jul !

Klem :o)

Tonje - fantorangen sa...

Heldige deg, det motivet er jo bare helt nydelig! Og du har laget et vakkert kort med det:) Super fargelegging!

Juleklem fra meg :D

Suzanne sa...

Beautiful. Merry Christmas to you
Hugs
Suzanne x

Carola sa...

Jätte vackert kort :)
God Jul till dig och din familj!
Kram, Carola