søndag 18. januar 2015

Minion og iPhone

Til jul fikk junior sin første mobiltelefon. Og stor var min overraskelse da han sa at han ville ha sånn til å ha mobiltelefonen i, sånn som mamma laget.  Må innrømme at jeg var litt skeptisk, for min var hvit med fletter på.
Men Minion's er visst ganske populære for tiden, og med inspirasjon fra diverse Minionluer jeg har sett, så ble det altså et "Minion-mobil-etui"


Poden ble superhappy, og nå har han lagt inn "bestilling" på hekla Minion-maskot.


Jeg fikk også ny iPhone rett ever nyttår, og den måtte selvfølgelig få nytt etui. 





4 kommentarer:

Maya sa...

Åhhh så utrolig stilig!!!
Digger Minion mobil etuiet ditt :)
Men ditt eget ble så utrolig elegant og vakkert med knappen i tillegg!
Flinka :)
Klem fra Maya

The Craft Bucket sa...

Just fabulous, love it, well done. Love Jane x

Felisi sa...

Så flotte etuier, og særlig Minion så klart! :o)

Ida sa...

Utrolig fine begge, du er veldig flink!:))
Klem.