søndag 21. oktober 2012

Det går i julekort om dagen...


Og her er et enkelt jeg laget i går kveld etter at biff og bakt potet var fortært, og jubilanten hadde dratt til byen på kino.
Den koselige nissen er fra North Star Stamps, og ble innkjøpt på Ski-treffet. Han er fargelagt med Copics, i kanskje litt uvanlige farger. Men jeg hadde bestemt meg for papir, og denne fargen passet veldig bra.
North Star Stamps har en utfordring denne måneden - "Less is more" - og kortet blir med der.



Her er tagen tatt ut, og den herlige teksten fikk jeg også med fra Kari (NSS).
Sløyfa har jeg farget med BG72 (tror jeg det var - eller BG75...) og krøllet selv.


Farger jeg har brukt på motivet:
Hud - E11, 51, 000, 0000
Skjegg - N3, 1 og blender
Lue - N7, BG78, 75, 72




12 kommentarer:

Pop's Cards sa...

This is absolutely gorgeous sweetie, huggles Pops x x

Veronique sa...

Herlig julekort ♥

Har du ikke laget noe inni kortet?

Klem

Linda sa...

Så koselig julekort:)Artig tekst;)

Kjersti sa...

Åh, så nydelige farger du har brukt Gro, og teksten... hmmm:)
Ha ei fin uke - skulle ønske du også var på kurs i morra, men...!
Klem fra Kjersti:)

Unknown sa...

Love this! Beautiful! Hugs! Leah Ann

Anonym sa...

Så nydelig, vanvittig flott fargevalg og papirene er så herlige :)
Klem Lilli

Ida sa...

Kjempefin nisse, passet perfekt til papiret!:))
Julekort, enkelt og en side holder!;))
Klem

Anita sa...

Nydelig kort i herlige farger :=)
Takk for at du deltar i utfordringen hos NSS :=)

Kerttu sa...

Flott julekort. Ganske enkel men fin:)

Torill sa...

Lekkert!
Takk for at du ble med på utfordringen vår!

Wenche sa...

Et herlig og enkelt julekort, Gro!! Og en nydelig fargelagt nisse!!!
Tusen takk for at du deltar hos NSS!
Klem, Wenche :)

NorthStarStamps sa...

Supert kort,gro!! Takk for bidrag tl utfordringen!!