søndag 2. september 2012

Et konfirmasjonskort


Det har ikke blitt så mye tid til å lage kort den siste uka. Jeg begynte å strikke meg en "Dorthe Skappel genser", og den bare måtte jeg få ferdig. I tillegg har jeg laget bordkort til vår egen konfirmasjon, som er neste søndag. Vi er jo så heldige at vi konfirmerer 2 stk på én gang...

Men et konfirmasjonskort har det blitt. Datteren til min kusine blir konfirmert i dag, og jeg laget dette kortet til henne. Det er en variant av Maja sitt lommekort, som stod i siste utgave av Ett Trykk. Jeg har bare laget én lomme, og den var perfekt til å legge pengegaven oppi.


Deltar på disse utfordringene med kortet:

The Ribbon Girl - Just add Pearls
Card and Scrap #38 - Bruk Dies
Papiravisen - Girly
Deep Ocean Challenge #33 - Things with Wings



Tekstene er fra Kort og Godt. Papirene fra Pion, og motivet er fra Saturated Canary. Fargelagt med Copics.




17 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nydelig kort Gro, lekker design og et flott fargelagt motiv! Skal øve meg litt på det jeg også:)
Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

Christina C. sa...

Spectacular!!!!! Love this gorgeous creation!!!

Andrea sa...

Oh this is so pretty Gor, thanks for joining us at the Ribbon Girl card challenge

Lotta sa...

Åh så fint!! :)

❤ Kaia sa...

Det var virkelig ett nydelig kort..
Fantastisk flott fargelagt motiv....
Og nydelig oppsett...

Klem fra Kaia

Anonym sa...

Wooow så knallfint :))Nydelig motiv, fargelegging og detaljene, herlig harmoni :)
Må bare fortelle at denne layouten på kortet reddet "en for kort frist invitasjon" til bursdag på fredagen. Bodil hadde laget et slikt kort, så jeg hermet den i full fart og satte ny rekord og lurte en pengegave inn og vips så kunne gutten dra i bursdag :) Lykkelig mamma, ja ;)
Gleder meg til å se bordkortene, blir stor dag i familien med 2 konfirmanter, dobbel stas :)
Klemmer Lilli

Hege sa...

Vanvittig flott, Gro!!!! Motivet ditt er jo rått fargelagt- men det er jo som det pleier....

Ønsker deg en flott søndag, og lykke til med konfirmasjonsforberedelsene!!!

Klem, Hege:)

Jytte sa...

Virkelig flot kort og fin brug af dies. SÅ mange smukke detaljer og flot farvelægning!

1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

Anne sa...

Kjempelekkert konfirmasjonskort. :)
Så sart og nydelig, lekkert pyntet med swirlen og alt. Flotte bokstaver.

Klem, Anne.

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert, Gro ♥

Det var ikke så dumt å lage kun en lomme :) Det må jeg prøve på neste gang :)

Ha en fin ettermiddag!

Klem

Trine sa...

Nydelig:)

Jeg er også opptatt med strikking!
"Dorte Skappel" genser her å:)
Er ferdig med bakstykket!
Ha en fin kveld!
Klem,Trine

Pinklady 68 sa...

Nydelig konfirmasjonskort!!
Så fine Pion ark, layout og fargelagt motiv:-)
Lykke til med alle forberedelsene til helgen! Sees "kanskje" på fredag:-)

Klem Laila.

Dorthe sa...

Så sødt dit kort er.
Tusind tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Maria Therese sa...

Nyyydelig!!

Eva Helen sa...

Såå nydelig kort!Fargeleggingen din er bare helt råå!


Klem Fra Eva Helen

Camilla sa...

Et perfekt jentekort! Flotte farger og herlig oppsett!
Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen :D

Kerttu sa...

Kjempeflott fargeleeging og nydelig kort:)