tirsdag 13. mars 2012

Passion for ProMarkers #140

Da har det blitt tirsdag, og tirsdag betyr ny utfordring hos Passion for ProMarkers. Og siden jeg har vært syk er det også leeenge siden det var noe bidrag for meg. Tusen takk for tålmodigheten til Denise.
Denne uka er det min tur til å velge tema, og jeg vil se "fargen GUL og perler" på prosjektet dere lager.
Utfordringen er sponset av "Crafts and Me".

Kortet blir med hos:
Magnolia Down Under #137 - Happy Birthday
Allsorts #145 - Say it with flowers

Her ser dere kortet med tag'en oppi. Jeg har laget kortet med et lite criss-cross kort på forsiden. Dette så jeg for en stund tilbake hos Camilla, og fikk lyst til å lage noe lignende.
Motiv og alle papirene er fra Magnolia, og søte Tilda er fargelagt med ProMarkere. De norske tekstene er fra North Star Stamps, og den engelske fra Magnolia


Fargene jeg har brukt:
Hud - Apricot, Oatmeal, Blush, Almond
Klær - Gold, Sunflower, Tulip Yellow, Buttercup
Hår/Sko - Auburn, Nutmeg, Sandstone, Champagne

13 kommentarer:

coops sa...

so stunning gro.gorgeous pretty colours and details and the tilda is so sweet :D

xx coops xx

Anonym sa...

Så hærlig og fargerikt kort! Skikkelig lekkert!!
Stor klem:)

Kjersti sa...

Wow! Dette var lekkert - spreke farger og flott fargelagt, skikkelig vårkort (trenger det nå:)
Ha en fin dag!
Klem:)

Bodil sa...

Kjempefint kort i flotte herlige farger.
klem :)

Juls sa...

utterly gorgeous!! Love the colours and all your details! Hugs Juls

Ida sa...

Du er rå ass!
Kjempefin gulfarge, lurer på om jeg tør dette noen gang...
Helt herlig kort, og kjempestilig med criss cross foran!:))
Tilda er så søt!
Klem

Sissel sa...

Så morsomt og flott kort, stilig med den lille lommen midt på :)
Gult blir alltid lekkert når du svinger tusjene, herlig.
Klem Sissel

Sunshine sa...

Dette var utrolig nydelig! Fargerikt og herlig! Stilig med crisscross:)

May Britt sa...

flott kort i morsomme farger:) blir glad når jeg ser på det:))

klem maya

Unknown sa...

This is also gorgeous Gro I love it
Well Done
Hugs Elaine

Kruemel sa...

What a cute card! Love the bright colors that go so wonderfully with the happy look of little Tilda.

Thanks for joining our birthday challenge at MDUC!

Hugs
Kathrin aka Kruemel

Mummylade sa...

wonderful work Gro! Thank you so much for sharing with us at Allsorts this week and good luck!

Unknown sa...

litt forsinket kommentar men dette kortet er bare helt utrolig fint. Tror jeg må kopiere den litt.
Klem Sabine