fredag 16. mars 2012

Et rosa kort...

Her er et nytt kort med Tilda-motiv. Denne gangen stemplet jeg med en veldig lys stempelpute (Memento - Desert Sand), og fikk denne "No Lines"-effekten. Tror nok ikke det er noe jeg kommer til å gjøre veldig mye, men når jeg først hadde et motiv, måtte det bli et kort også.

Kortet er laget til denne ukens utfordring hos TOMIC #41 - Feathers and Flowers + Sketch.

Motiv, papir og tag'en er fra Magnolia. Motivet er fargelagt med Copics. Den nydelige rosa blomsten har jeg fått av Heidi og Laila.




11 kommentarer:

Linda sa...

Lekkert altså!! Og det søteste motivet da :)
Kos deg masse på treff i helga! Klem

Christina C. sa...

WOW....TOTALLY ENCHANTING! Your coloring and showcasing of this lovely Tilda is over-the-top gorgeous!

Unknown sa...

FANTASTIC Gro............I love it Hugs Elaine

Kjersti sa...

Det ble jo lekkert med lyse linjer da! Tilda er nydelig fargelagt i herlige pastellfarger:)
Klem:)

Lisbeths kort og scrap sa...

Dette var utrolig vakkert. Må kanskje prøve meg på slik farging - om jeg tør ;)
Riktig god helg, klem fra Lisbeth

Anonym sa...

Hi, I love how you colored this image you did such a beautiful job. thanks for sharing.

Anne Bente sa...

♥super smuk, som altid♥

knusss♥

Siri Wik sa...

Åi!
For et lekkert kort :)
Ble et helt annet uttrykk på motivet med den lyse stempelputen, utrolig stilig! :)

Anonym sa...

Åhh, hælledussan så søtt kort du har laget =)

Smil fra Sandra

Janny sa...

What a beautiful card, thank you for joining us at the TOMIC, good luck hugs Janny

Kort og Søm sa...

Et nydelig kort du har laget! :O)