fredag 2. desember 2011

"Jul i November" - 2

Oppgave nr. 2 i "Jul i november" på Papirdokkeforumet var:
"Lag hva du vil, men det skal være minst én julenisse på bidraget ditt."

Og sånn ble mitt kort. Nissemotivet skulle vi egentlig lage et posekort av på et kurs jeg var på på Ski-treffet, men det ble aldri ferdig. Så jeg laget mitt eget kort av det istedet.

Kortet er også til:
Scrapalong #11 - JUL
Stamptacular #140 - Anything Christmas

Som jeg fortalte i går, så hadde jeg fem fjortiser her i går kveld. De laget pakkelapper. En litt skeptisk gjeng som startet, men snart var de igang. Vi "pakket" dem 5 og 5, og de endte opp med 31 bunker... Og det var artig å være litt stille lyttende i bakgrunnen, for de hadde ingen hemniger med hva de pratet om.

Og i morgen skal jeg på Advents-Scrapp. Gleder meg.


11 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Knallflott !!

Kjersti

Pop's Cards sa...

Morning sweetie, this is just gorgeous, love the colours hugs pops x x x

Yvonne sa...

Skikkelig flott kort Gro! Et litt sånn god-gammeldags-julestemning-kort! Me like!
Har du tatt en kikk hos Sukkersøtt forresten? Du har virkelig tur om dagen altså (husk å levere lotto!).
Klem

Trine Pedersen sa...

Skikkelig julete og veldig koselig julekort. Herlig motiv og så flott pynta.

Ha ei riktig god helg!

Klem, Trine :)

Winnie sa...

Skikkelig nydeligt kort, takk for at du deltar hos Stamptacular Sunday denne uken

Klem Winnie DT

Lambi sa...

Så herlig nisse kort! Likte at du har rullet og knytt bånd rundt en bit av en bokside, det ble fint. Også likte jeg røde snøfnugg! :) Klem

Anonym sa...

Very sweet! Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week
Hugs Julie P

Merethe sa...

Så flott kort, likte veldig godt bildet du har brukt.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

jannes hobbykrok sa...

Så fint julenissekort. Herlig rødt, og fullt av litt nostalgisk julestemning. Tusen takk for en kjempehyggelig adventsscrappedag!
Klem,Janne

Stine sa...

Herlig julekort - nydelige farger på dette! Og flott motiv du har brukt!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)

Plundis sa...

Flott julekort med flott bilde og flotte detaljer!!

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long denne gangen... Lykke til!!

Klem Plundis :)