tirsdag 1. november 2011

Endelig...

...kunne jeg hente de nye Prismacolor blyantene mine på posten i dag. Pakkelappen lå i postkassa da jeg kom hjem fra jobb, og jeg kastet meg på sykkelen for å rekke det før 17.00. Lurer på hva jeg skal gjøre når minsten har lagt seg i kveld? Og endelig...

...har det kommet en ny blogg som bare skal handle om Promarkere. Herlig. Det er Anja fra PfP som har startet opp, og jeg gleder meg til å følge med videre.

Så endte iallefall denne dagen bra. Den startet nemlig med at jeg og minsten forsov oss - for aller første gang. Jeg bråvåknet av at jeg hørte en dør bli lukket/smelt igjen. Fikk så vidt opp øynene, så på klokka og spratt ut av senga. Den var 08.30. Da begynner jeg på jeg på jobb, og minsten på skolen... Ingen deilig følelse. Men 30 min. senere var minsten på skolen og jeg på jobb.

Jeg skulle egentlig vist dere en eske i dag, men siden morgenen gikk litt raskt rakk jeg ikke ta bilder, og da jeg kom hjem var det mørkt, så det får vente til i morgen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Huffda, ekkelt å forsove seg...godt at dere var så raske på mårran da :)
Å du herlige tid, gleder meg til å se resultatet ditt med blyantene :))
Og så må jeg definitivt sjekke ut Promarker Norge, så spennende :)
Jeg fikk flere Promarkere idag, begynner vel å nærme meg alle nå ;)
Hvordan løsning har du på oppbevaring? Jeg hadde en tapesert treplate med huller i, men den er nå for liten...må tenke nytt ;)

Og så fikk jeg en god latter her da jeg såg deg for meg rasende avgårde på sykkelen :))
Ha en fin kveld :)
Klemmer Lill

Angella sa...

Heldige deg:))
Nå kan du lære deg det først, så kommer jeg og ser på hvordan du gjør det om et par uker:)))

Digger høstkortet ditt under...og bursdagskortet, for ikke å snakke om damekortet....du er bare sååå flink:)

Ha en kald høstkveld, og sett på vekkeklokka i morgen:)

klem
Angella

Lenas kort sa...

Gratulerer med nye farger :-) Gleder meg til å se ferdige resultater her inne på bloggen din ;-) Godt att dagen endte bedere enn den startet ;-) Ha en fargerik kveld :-)

Yvonne sa...

Juhu! Dette har du venta lenge på nå! Gleder meg til du har knekt Prismakoden jeg, sånn at du kan lære meg litt! For jeg syns det er vanskelig!
Kos deg med farging i kveld, og husk å stille klokka til i morra :)
Klem

Anne - Elin sa...

Isj, for en start på dagen!
Godt å høre at fargene endelig er kommet ( og at du slapp toll ). Gleder meg til å se prosjektene framover nå. Kos deg!

Ida sa...

Gratulerer med fargene dine!:) Blir spennende å se resultatet.
Så lenge jeg har en god Blender, er jeg fortsatt glad i tusjene mine.
Denne dagen din kunne jo kanskje startet bedre, hadde du bare hatt en kattunge til å vekke deg med et lite slikk på nesa! TENK SÅ KOSELIG A!:)
Klem

Maria Therese sa...

Kos deg med blyantene ♥ Gleder meg til å se fargeleggingen din :)

bestevenn sa...

Åhhh, så heldig du er!! Blir spennende å se om jeg blir fristet... Går jo som en farsott å få kjøpt disse blyantene nå!