fredag 4. februar 2011

Sukkersøtt #111

Vårlige kort i grønt og rosa

Dette er tema for utfordring #111 hos Sukkersøtt. Jeg har brukt et motiv fra The Greeting Farm, og har fargelagt det med promarkers. Mønsterarket er fra Websters Page. Og siden disse arkene er så flotte i seg selv, ble det ikke så veldig mye pynt denne gangen. Men noen små blomster med glitter har fått være med.

Premien denne uka er et kit fra My Scrapbook Nook

I dag skal jeg på ski-skole sammen med førskolebarna i barnehagen, og "forlate" mine søte små for noen timer. Håper bare ikke jeg blir like trøtt denne gangen som sist, for jeg skal på treff på Skedsmo i kveld, og da kan jeg jo ikke sove.

10 kommentarer:

bestevenn sa...

Nydelig kort. Vakkert med rosa og grønt. Håper du blir riktig så trøtt idag, da skal vi ha det moro med deg på treffet! Vi sees.

Anja´s kortkreasjoner sa...

Åååå så lekkert Gro :) Virkelig fantastisk fargelagt :)
Jeg har funnet frem ProMarkersene mine i dag - etter mnd m pakking og på flyttefot - skal si deg det var deilig :)
Ha en strålende dag :)
Klem, Anja

Nancy sa...

Dette er vakkert, Gro:O) Lekre ark, og jeg er enig med deg, trenger ikke mye pynt her! Flott farget motiv.
Ha ei trivelig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Knerten sa...

Nydelig kort Gro. Helt enig med deg, dette papiret er så flott at det gjerne kan synes godt :-)
Kos dere på treff i kveld !
(Jeg skal ut og feire bryllupsdag i kveld)
Klem

Anne sa...

Åh, så flott!
Det papiret er virkelig utrolig lekkert, og pynten og fargene er helt nydelig. :)

Ha en fin fredag.
Klem, Anne.

mettepip sa...

Så nydelig kort Gro! Herlig motiv og flotte farger!
Kjempeflott det babykortet under her også - du er en mester til å fargelegge med Promarkers!

Angående navnebåndene har jeg kjøpt dem på
minanamnband.se. Har lagt inn kobling til siden deres i blogginnlegget mitt. Mange varianter å velge mellom. Ønsker deg en flott og kreativ helg!
klem fra
Mette

Lenas kort sa...

Ett aldeles nydelig kort :-)Kjempe søtt motiv her :-) Sees i kveld :-)

Sissel sa...

Nydelig Gro, så lekre papirer og søtt motiv, grønt og rosa oser av vår.
Takk for i går, veldig hyggelig å vanke på Skedsmokorset.

Klem Sissel

Bente sa...

Lekkert, nydelige farger og supersøtt motiv - fargelagt perfekt ♥
Ha en fin lørdag,
Klem, Bente

Gry-Heidi sa...

Herlig og fargerikt kort i kjent Gro-stil :o)
Om ei ukes tid nå så begynner forhåpentligvis dagene mine å normalisere seg igjen :O)

Klem :o)