torsdag 17. februar 2011

3. julekort i februar.

Da var 3. julekort for februar i boks. Dette kortet er laget etter skissa til Magnolia Down Under #83. Må innrømme at det er godt å ha skisser å jobbe ut ifra, når gløden for julekortene ikke er helt til stede. Men det hjelper selvfølgelig også på at det er rene julekortstemninga utenfor dørene her i Oslo.
På dette kortet er det kjekke Edwin som har fått være med. Han er fargelagt med aquamarkers. Mønsterark fra Magnolia og Maja-design.
Dette kortet og de to i forrige innlegg blir sendt til Hjertebodens Juleblogg som mine tre bidrag denne måneden.


15 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig julekort, veldig friskt og vinterlig:)
Takk for besøket og for gode ord:))
Ønsker deg en flott dag!
Klem Lill

bestevenn sa...

Så fine alle julekortene dine er. Nå har jeg sittet og studert de nøye alle tre. Fine motiver, forskjellige kort og spennende med tag'en på det ene. Julestemning er det ikke vanskelig å få akkurat nå, blir vel værre i juli? Ønsker deg en gledelig dag!

May-Bente sa...

Så flink du er som lager julekort nå,jeg må konsentrere meg om konfirmasjonskort. Men har lyst å lage alt annet:=)
Nydelig var det!!!

Klem fra meg:))

Yvonne sa...

Heisann Gro og tuusen tuusen takk for det flotte kortet! Me like! Nå skal jeg ordne en lang waier og henge alle de flotte kortene jeg har fått oppunder taket på hobbyrommet!

Og før jeg glemmer det, julekortet ditt var helt herlig! Akkurat den Edwin'en er jo så søt! Kanskje jeg burde gå løs på noen skisser jeg og, for å hjelpe meg selv litt med julekortinspirasjon?
Ha en superduper vinterdag!
Klem

Linda sa...

Beautiful card Gro. HAve just had a look at your other creations too. You are very talented xx

Anne Bente sa...

åh...... noget så utroligt smukt

klemmmm

Gry-Heidi sa...

Kjempeherlige julekort ! Delikate og flott pyntet!
Så flink du er som har lagd så mange allerede.

Klem :o)

xxxtglxxx sa...

Beautiful card! :) I love the cool crisp colours and the layout is fab! :)

Thanks so much for visiting my blog and your lovely comments.

hugs

xxalisonxx

Camilla sa...

Lekkert julekort Gro!:) Og så fint i blåfargene.
Tusen takk for at du deltar hos MDUC.
Klem Camilla

Marte sa...

Så herlig julekort, Gro! Vinterlig og søtt, fint med blått! Jeg synes du er god som klarer å motivere deg til å lage julekort jeg, får ikke til det samme - men burde helt klart ha fordelt julekortene litt utover året... :)
Klem fra Marte

Lenas kort sa...

Helt nydelig :-) Stilig med blå julekort :-)Nydelige papirer og søt pynting :-) Ha en flott kveld :-)

Sharon sa...

This is a wonderful take on the sketch and the papers are gorgeous.
Your colouring looks fabulous too.

Thanks for joining us at Magnolia Down Under for this weeks sketch challenge.

Sharon x

Denise sa...

very nice you have captured the sketch well
Thanks for sharing
Denise
MDUC

Knerten sa...

Enig med deg, skisser er veldig greitt å ha - og dette kortet ble da riktig så flott. Lekre farger og herlig Edwin :-)

Mia sa...

Nydelig kort!