lørdag 11. juli 2009

Hjerter, hjerter, hjerter.

Da var 14 dager i Spania over. Og hva gjør man ikke når man bare er hjemom for å vaske litt klær og pakke om . . . jo, man lager jo selvfølgelig en eske.
På fredag setter jeg meg på flyet igjen, denne gang til Hamburg, og bryllupsfesten til min kusines datter. Esken er laget etter forklaring hos Anita, og tok litt tid, men den ble da bra.

Papiret er fra Nille og passer perfekt til bryllup. Topp og bunn hjertene har jeg stanset ut hos Minnehjørnet, og også de små hjerene oppå. De har jeg hatt limark på og dyttet ned i noen bittesmå dekorasjonsperler jeg kjøpte på julemarkedet på Liseberg i november.

Hjertebåndet langs kantene, og fløyelsbåndet er fra Panduro. Sommerfugler er Karen Marie klipp, og pyntenålene har jeg laget selv.




Jeg hadde en flott ferie i Spania. Masse sol, varme og et fantastisk hus med eget svømmebasseng. Skal vise dere noen bilder senere.
Om noen vet om noen steder i Hamburg man kan handle "scrappeting", må dere gjerne gi meg et hint.

10 kommentarer:

Kari sa...

Hei! Nydelig boks og lekkert pyntet! Hjerteborden er jo så lekker, arkene passer jo perfekt:)

Ha en fortsatt fin sommer:)

Kari :)

Lisa sa...

Hi Gro, Glad you had a lovely holiday. Gorgeous box!

Lisa x

Angella sa...

Så delikat dette var da...:)
Jeg må tydeligvis lære meg å lage noe annet enn kort jeg også...ti-hi:)

klem Angella

May-Bente sa...

Å ja tenker du koste deg i varmen.. det er ikke akkurat go`vær du kommer hjem til.

Esken din var kjempe flott... masse herlige detaljer, håper du får en super tur.

Klem:))

Maya sa...

Åhhh denne var nyydelig!
Så lekre papirer og nydelig dekorert!!
Ha en flott søndag,
klem fra Maya:)

Pia sa...

kanon lækker æske

Ingjerd sa...

Knallfin eske Gro!! Bra å höre at Spania var bra..... Håper snart på mer sol her også....
Nyt ferien fortsatt!
KLem

Gro sa...

Aldeles lekker eske!

Aud Kirsten sa...

Nydelig eske og flott pyntet!

Klem:)

Jules sa...

Hi Gro

What a beautiful box.

You will see that I have a thing about "hearts".

Looking forward to working with you over at Allsorts.

Love Jules xx