tirsdag 28. juli 2009

Art Pieces #26, 27, 28 og 29.

Da var det tid for å ta igjen 4 tapte utfordringer på Art Pieces. De blir jo ikke med på selve utfordringene, men jeg må jo ha hele kortstokken når jeg først har begynt.

#26 - Lag kort og atc i samme stil: Fikk bestilling på et bryllupskort i ferien, og da passet det jo å lage en atc til det.


#27 - Vintage: En stil jeg liker veldig godt.


#28 - Bagsjelapp: Denne ble til på hytta, med inspirasjon fra Freestyle utfordringen hos Trykkpressa. Jeg har tegnet rett på hvitt ark med Promarkers og svart tusj. For- og bakside.



#29 - Min drømme sommerferie: Siden jeg har laget en atc med solbading på Maldivene i en tidligere utfordring, fant jeg ut at ville lage en med den ferien jeg drømte om da jeg var liten - Ri på hest i fjellet.

4 kommentarer:

Epleskrell sa...

Kreativ også på hytta! Ikke værst:)
Flinke du

Pia sa...

super flotte atc kort

Jannhild sa...

Kjempeflotte atcer!! Herlige! Det er noe jeg aldri har prøvd meg på!

Jeg drømte også om en ferietur på hesteryggen da jeg var liten, men kunne godt tenkt meg det enda!! Når var det vi skulle reise ;)

Klem fra Jannhild

May-Bente sa...

Kjempe flotte ATCèr!!!
Det er noe jeg aldri har prøvd meg på.

Klem; ha en flott onsdag:))