søndag 8. mars 2009

MIN FØRSTE BLOGCANDY.

Da var det min tur til å ha en liten Blogcandy. En liten feiring av at jeg har hatt 5000 besøk. Har du lyst til å være med må du:

-Lage et innlegg i bloggen din om blogcandyen min med link til min blogg.
-Legge igjen en kommentar i dette innlegget.
-Du kan og gjerne legge meg til i blogglista di, men det er ikke noe krav.

Vinneren blir trukket søndag 22.mars, i løpet av kvelden, og kanskje blir det fyllt på med noe ekstra fra messa.

Ønsker alle en fortsatt flott helg, her i Oslo laver snøen ned, men nå er det NOK!


52 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Gratulerer med 5000 besøk :)Dette vil jeg jo selvfølgelig være med på, og har lagd et innlegg i bloggen min. I blogglista mi har du vært en god stund :))


Klem

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med 5000 besøk :0) Flott blog candy, den vil jeg gjerne være med på.

Hege sa...

Så nydelige kort du lager!
Må si jeg er imponert over sønnen din som satt så konsentrert med pensel! Men det er gøy for de å delta på mer "voksen" aktivitet av og til.
Flott candy du har i anledningen de mange besøk i bloggen din!
Selv om dette er min første tur innom deg, blir det garantert ikke den siste! link og omtale om "godteriet" vil være å finne på bloggen min om litt!

Ha en fin dag!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

TJohooo, grattis med over 5000 besøk!! :-D
Candyen er jeg selvfølgelig med på, så flott den var.
Har skevet innlegg i bloggen min, og i blogglista mi er du selvsagt.

Ha en fin søndag.
*klem*

Benedicte sa...

gratulerer med 5000 besøkende!

selvfølgelig vil eg vere med på blogcandyen din :-)

klem fra Benedicte

Benedicte sa...

på: glemte å si at eg har laget innlegg + link i venstre sidemarg

May-Bente sa...

Gratulerer så mye med 5000 besøk!!
I blogglista har du vært en stund, men legger inn et innlegg også jeg!!!

Klem!!!

Linda S. L sa...

heia :)
gratulerer med 5000 besøk! det er morro ikke sant?! :)
flott candy :) vil jeg gjerne være med på :)
jeg har laget et inlegg, linket hit og addet deg til lista mi, for her vil jeg gjerne innom å titte igjen :)

mvh
linda s l

mayzan sa...

Grattis med så mange besøk =)
Legger igjen fotspor etter meg og lagt deg til i min blogg jeg, utrolig mye flott hos deg =)
Ha en herlig uke videre

Klem fra May-Britt

Kjerstin sa...

Så gøy å bli med på, da! Super blogg du har! Gratulerer!!

Fantepie sa...

Da har eg linka til deg i bloggen min og lagt deg i til i blogglista mi. Gratulerer med så mage besøkande!!! Gleder meg til å sjå meg meir rundt i bloggen din!

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! Riktigt söta små saker du samlat ihop till oss!

Jag har lagt in en länk här

http://clinen.blogg.se/2009/march/blog-candy-hos-gro.html

Kram /Clinen

Miip sa...

Gratulerer så mye med 5000 besøkende! Du har en flott blogg med masse inspirasjon, så her titter jeg gjerne innom igjen ;) Har lagt en link til candyen din i bloggen min ;)
Mvh Helen

Heidi sa...

Gratulerer med så mange besøkende i bloggen din.

Candyer ruler, så det vil jeg gjerne være med på.

Solrunn sa...

Gratulerer så mye med over 5000 besøkende;) Så koselig at du vil dele gleden med oss andre, klart jeg vil være med på denne flotte Blog candyen;) Jeg har vært å tittet litt rundt i bloggen din og wow så utrolig mye flott du har laget, gleder meg til å titte mer inn til deg;)

Joanna sa...

Her kommer jeg stormende og vil være med på denne utrolig flotte Candyen :)

Hjertelig tillykke med 5000 besøkende og jeg ønsker deg 10.000 flere i løpet av den neste tiden. Bloggen din er verd et besøk med alt det nydelige du lager.

Har linket til Candyen din på bloggen min :)

Klem, Joanna

Elisabeth sa...

hei vil gjærne vær med på blogcandyen din, gratulerer så masse med 5000 tittere på bloggen din. Jeg skal legge link til bloggen din på min nå snart og legge deg i min bloggliste. Du lager jo så masse flott, så jeg gleder meg til å følge deg videre.

Fredhøy - Gro sa...

Nå har jeg laget innlegg i bloggen min og du har jo vært på blogglista mi lenge:)

Klem

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende i bloggen din.

Klem Sabrina

Sissen sa...

Grattis! Jeg har lagt inn notis om dette på menyen min :)

Angella sa...

Hei og gratulerer med godt over 5000 besøkende. Morsomt med blog candy, så jeg henger meg på. Stikk innom bloggen min og bli med på min ferie blog candy:)

Angella

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer med dine 5000 treff på bloggen! Flotte kort du lager!

Herlig bloggsukkertøy - såå godt for øyet! Er gjerne med og prøver lykken hos deg. :-)

Ønsker deg ei fin, ny uke!

Eva sa...

Det var skikkelig nydelige farger i candyen din! Det er alltid moro å finne nye blogger. Nå skal jeg på oppdagelsesferd i bloggen din!

А@A sa...

Wow very Gorgeous candy
I have linked your Candy to my blog
and I'm the follower
thank you


Wow svært Skjønn candy
Jeg har koblet Candy til min blogg
og jeg er den etterfølger
takk

Torill sa...

Så flott denne candyen var! Jeg hiver meg på!! Legger deg inn i candyboksen min, jeg!
hei hei

Regina sa...

Just found your blog through another blog and so I discovered your Blog Candy!!
Congrats on your 5000 hits!
This blog candy is amazing! Someone is going to be very lucky!
I'll leave your candy in my sidebar so let’s hope you get lots of people looking.
Well wishes and many more hits to come
Regina from Germany

Anne-Britt sa...

Mye flott i blog candyen din. Slenger meg med jeg også. Hadde vært kjekt å fått noe ekstra stæsj:) Og gratulerer med 5000 besøkende.

Malin E sa...

Jättefin blogg du har och så snällt att lotta ut en sån fin blog candy!
Jag har länkat på min blogg!
Nu håller jag bara tummarna.
Kram Malin

AbcHobby.it sa...

oh.. great candy! thanks for the chance!
I've left a link on my acndy box,

hugs from italy
elisabetta

Stjernebarna sa...

gratulerer med 5000 besøkende:-)
klart jeg vil være med på blog candyen din:-)

Olya Kopylova sa...

good day!
u have so nice blog and your projects are SO pretty!

thank u for opportunity to win this candy. I hope, i will be lucky.
here is a link to my blog - http://sunbeamhandmade.blogspot.com/2009/03/3-more-amazing-candies-join-them-all.html

Olya.

Alenka sa...

Great candy. Thanks for the chance to win.
Congrats on your hits!
I linked you on my blog.
Hugs
Alenka

BøeFjeldberg sa...

Gratulerer så mye med 5000 besøk!!

Jeg hiver meg rundt og er med på denne trekningen. super candy. Jeg har så lyst å begynne å lage kort.
Linker til deg på siden min;)

Smil fra Miriam;)

Anette sa...

Gratulerer!!
Er stadig innom bloggen din, så dette vil jeg være med på :)

Klem, Anette

Anonym sa...

Congrats on your hits! V ery nice candy! Would love to be included! I put a link on my sidebar.

Thanks
Oxana from Moldova

Rosette sa...

My my what lovely candy!! Thanks for the chance. Off to link you to my blog xx

Lainy's Little Blog sa...

Fabulous candy. Congratulations on the 5000 hits. I have posted a link toy our candy on my blog. Hugs, Lainy xxx

Anonym sa...

Gratulerer med 5000 treff!! :) Jeg følger bloggen din jeg! Og så mye nydelig du har laget! Gleder meg til å følge deg videre!

Klem, Tone

hsm sa...

Gratulerer med 5000 besøk:)
Har linket til candyen i bloggen
min og håper at jeg blir den helige vinneren;)

~Isabell~ sa...

Gratulerer så mye med 5000 besøkende, det er ikke gale, har knappe 200 selv, hehe. Utrolig kjekk candy du har slengt i sammen og vil gjerne være med i trekningen.

http://www.krimsogkrams.blogspot.com

Else Slipsager Petersen sa...

tillykke med de 5000 besøgende. Og hvilken flot blog candy.

kalleinka sa...

congratulations to your first blog candy and your fine blog.

many greetings, kalleinka

Solange Fernandes sa...

Hi, what awesome blog candy.Hugs from Brasil!

Hildegunn sa...

For en flott candy!
Gratulerer med 5000 besøk! Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

Ullis sa...

Grattis till så många besök!!

Tack för att du ger oss chansen att vinna såååå fina saker!

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg och lagt till dig i min sidebar på ullisdagar.blogspot.com

~*Ullis*~

miodo_oka sa...

Hi :O)
Great candy. Thanks for the chance to win.
Congrats on your hits!


http://candymigot77.blogspot.com/2009/03/gros-blog-candy-2203.html

migot77

Annelies sa...

Congratulations on the hits! Here's my link . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

cardsandacuppa sa...

Lovely candy, thanks for the chance to win. I will link you now
Hugs Sarah-Jane xx

Carole RB sa...

Congratulations on your 5000 hits. You have a great blog candy. Thanks for a chance to win!

Cathrine I sa...

Gratulerer så mye med 5000 besøk! :)

Jeg hiver meg med på konkuransen, og har skrevet om konkuransen din i bloggen min. Har også linket til bloggen din, og til selve konkuransen.

Takk for en flott og inspirende blogg, som er til stor hjelp for meg som er nybegynner som scrapper! Dette er virkelig en givende hobby! :) Jeg er hekta!

Hilsen Cathrine I.

http://cisaksen.blogg.no/
cathrine_me@hotmail.com

Marit sa...

Hei på deg!
Her var det så mye pent at jeg bare måtte bli med. Flott blogg du har med masse inspirasjon.
Hilsen Marit

Olga Marie sa...

Oi så mange besøk!
GRATULERER!
Det var mye lekker her og da =)

Du har lagt på blogglista mi en god stund ja! ; )

http://kreativemariet.blogspot.com/