tirsdag 10. mars 2009

FANTASTISK "MAMMA MIA"

Har akkurat kommet hjem etter å ha vært i den gamle operaen og sett den første generalprøven på den norske oppsettingen på MAMMA MIA, og det var utrolig gøy. Det var faktisk den aller første forestillingen med publikum i salen.
For en som er oppvokst midt i ABBA alderen, må jeg innrømme at det var vanskelig å sitte stille og være stille.
Jeg har ikke sett filmen før, så for meg var dette helt topp og veldig MORRO.
Så til dere som har anledning - den bør sees.

2 kommentarer:

Toneloni * Tonje sa...

Takk for at du delte dette. Da gleder jeg meg (om mulig) enda mer til førstkommende torsdag! Da er det min tur :)

klem

Gry-Heidi sa...

Så gøy!! Jeg har vært og sett på filmen, og prøvde så godt jeg kunne å sitte stille og ikke synge:) Det var neimen ikke lett!

Klem