mandag 26. januar 2009

Januar "LO".

Jeg har forsøkt meg med en LO. Jeg fikk en scrappekalender til jul, og synes jeg må fylle den ut. Dette ble løsningen for Januar. Formatet er nok litt spesielt - 7x8 - men da ligner det jo litt mer på et kort, så det er kanskje en grei start.

Jeg har brukt samme bilde som i ATC'en med vinterminne, JANUAR er QK-alfabetet Strawberry, stempelet er fra Kreativ Hobby, swirlene er Bosskut og blomstene lett blanding.

Ja, jeg vet januar kommer i siste liten, men bedre sent enn aldri...

3 kommentarer:

Angella sa...

hehe...jeg har sagt det før, men det bilde er bare så tøft:)

HA en fin uke!
Angella

Gry-Heidi sa...

Kjempestilig, og bildet er dødskult :)

De har akkurat fått inn stemplene på Panduro på Strømmen Storsenter.

Klem, Gry-Heidi

Gro sa...

Så flott heading du har laget deg!
Flott kalenderside, og bilde er jo supert!
Jeg har en utfordring til deg i bloggen min.
klem