tirsdag 27. januar 2009

Bilde utfordring.

Jeg har blitt utfordret av Gro (www.groskortblogg.blogspot.com) til en artig foto-utfordring. Utfordringen går ut på:

-Gå til mappen Mine Bilder
-Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
-Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
-Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
-Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


Dette bildet ble tatt i høst på den nye operaen. Vi skulle se en liten forestilling for barn i forbindelse med arrangementet "Bok i operaen". Men det morsomste var jo at det gikk ann å skli på marmoren nede i garderoben. Håkon 4 1/2 koste seg lenge sammen med kusinen sin, Sjasmin.
Hvem jeg sender utfordringen videre til er bla:
Siden det ser ut som de fleste som er innom bloggen min har fått denne utfordringen, må jeg lete litt mer i morgen etter de 3 siste.

Ingen kommentarer: