tirsdag 4. november 2008

Jeg har blitt tagget...

Hjelp. Jeg har blitt tagget for første gang av Gry-Heidi. Vet ikke helt hva det går ut på, men har skjønt at jeg skal skrive ned 7 sannheter om meg selv og så sende videre til noen personer. Sannhetene har jeg kommet fram til.

Så, her kommer de 7:

1. Jeg er ikke spesielt begeistret for stress - å ha dårlig tid til noe. Sørger heller for å ha litt ekstra med tid.

2. Jeg lager gjerne mat (middag) fra grunnen av enn å kjøpe ferdigmat.

3. Har drevet med en eller annen form for hobby/håndarbeid så lenge jeg kan huske, men nå er det PAPIR som er toppen.

4. Jeg kan ikke fordra edderkopper - da særlig de med store kropper og "korte" bein. Grøss.

5. Har en liten drøm (kanskje urealistisk, men...) om å kunne drive med hobby på heltid. Det er lov å drømme.

6. Sitter gjerne oppe etter at resten av gjengen har lagt seg, og da helst med papirene mine.

7. Og som et resultat av nr. 6 er jeg ikke glad i å stå tidlig opp.

Da var det gjort.
Sender videre til: Bente, Anne-Bente og Joanna

Ingen kommentarer: