søndag 9. november 2008

Farsdags kort.

Litt treg med å lage farsdags kort, men det ble ferdig. Greit med en cup-finale imellom...
Motivet er Hanglar og stanglar og er malt med distress.

Bakgrunnen er et slipepapir. I hullene har jeg tredd hampsnor som er kjøpt på

Bladene er stanset ut med en punch, den gule blomsten under knappen er fra cuttlebug.
Teksten er skrevet ut på pc, bokstavene PAPPA
er delt opp, og limt fast med limputer.
De gulbrune blomstene har fått en liten halvperle som pynt.

2 kommentarer:

Angella sa...

Så kult kort... veldig guttete:)
Syns jeg kjenner igjen slipepapiret. Det gir en flott effekt!

Angella

Gry-Heidi sa...

Hei! Hanglar stemplene er så herlige! Jeg har ingen av disse, men ønsker meg noen, så derfor lurte jeg på om du kunne tenke deg å bytte noen trykk med meg ?
Kanskje jeg har noen stempler du kunne tenkt deg ??
(Det er litt billigere å bytte trykk enn å kjøpe stempler også :))
Du kan sende meg en mail på: solgry@hotmail.com

Klem, Gry-Heidi