Ny onsdag betyr ny utfordring hos Karens Doodles Scandinavian Challenge. Og denne gangen har Nancy laget en flott skisse dere kan kose dere med. Skissen kan dere se i utfordringsbloggen vår.Motivet jeg har brukt her heter "The Question", og dere finner det i nettbutikken til Karen.
Papirene jeg har brukt er Graphic45.
Jeg får desverre ikke vært rundt å kommentert så mye som jeg ønsker. Jeg kommer stort sett inn på min egen blogg, men kommer ikke viderere, langt mindre kommer jeg inn på kommentarfeltene.Dere får ha meg unnskyldt, får ta det igjen når bylivet innhenter oss . . .


























