onsdag 18. januar 2017

Pulsvanter, lue og hals...

…strikket i deilige Hexa fra Du Store Alpakka, og med samme flettemønsteret. 
Navnet er "STORM"


Dette settet fikk navnet sitt etter at jeg i romjula satt og ventet på stormen Urd som skulle feie inn over østlandet. Jeg må vel sies å være i overkant glad i "vær" - i alle mulige former. Jo mer, jo bedre. Skuffelsen var derfor stor da det ikke ble så mye storm på meg. Men lue, tubehals og pulsvanter fikk jeg. 


Lua fikk først en fin fuskepelsdusk, med jeg fant en fin knapp som jeg heller ville ha på den. Synes det også ble ganske fint.


Halsen ble en tubehals som er god å ha på kjølige dager. 
Oppskriftene på alt sammen ligger nå ute på Ravelry


I natt reiser jeg en liten tur til Albir i Spania, og jeg pakker nok med meg både lue, hals og pulsvanter. 

Ha en fin kveld, og kommende helg.


Ingen kommentarer: