lørdag 10. mai 2014

Papirdokkene - mai


Hjelpes meg. Vi har allerede kommet til 10. mai, og jeg har helt glemt å legge ut DT bidraget mitt til Papirdokkene, og i tillegg er det jeg som har valgt tema… Flau
Men her kommer det. Og tema er: IKKE KORT ELLER LO, men alt mulig annet.

Jeg har laget meg en liten bok som jeg etterhvert skal samle alle mine strikke- og heklerier i. Lua og sokkene på boka er et av settene jeg har strikket til Amanda-prosjektet for Ullevål og Rikshospitalet her i Oslo.


De fine strikkestemplene kjøpte jeg da jeg var på Ski-treffet.
Alle papirene gjennom hele boka er fra Maja-design.



3 kommentarer:

Sarah - Crea S sa...

:) So cute! Hugs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Pop's Cards sa...

Absolutely Fabulous Sweetie, hugs Pops x x x

Gunn (Merete) sa...

Hei
Denne ble skikkelig fin og en kjempeflott ide. Moro å se så små plagg, og flott formål.
Ha en flott uke.
Klem Gunn :-)