tirsdag 17. desember 2013

Litt førjulspusling...


Litt småpusling nå før jul. To lyslykter og to mobiletui. Måtte jo ha nye trekk til syltetøyglassene mine nå. En i adventfarge, og en i julefarge.
Og så måtte mobilen få nytt trekk. Ett i julefarge og ett til snøen som forhåpentligvis dukker opp etterhvert.

Deltar hos Pinnekroken der tema nå i november er "Mens vi venter" - jeg venter selvfølgelig på jul og snø.


Lyslykter med egenkomponert mønster. Den lilla har hjertemønster på. Begge to heklet i Drops Baby Merino.


Og mobiletuiene foran og bak. Den røde er strikket i Drops Baby Merino, og den hvite i Alpakka Strømpegarn fra Sandnes.
Disse er også eget mønster.





4 kommentarer:

Unnis Hobbyrom sa...

Så fine de var, både lyktene og mobiletuiene :)

Jeanette sa...

Disse var lekre, Gro. Likte de selvkomponerte mobiletuiene. Så veldig gode og varme ut.

Har forøvrig blitt litt bitt av strikke- og heklebasillen, jeg og. Så jeg holder på med litt prosjekter, jeg og. :) Takk til deg, siden du stadig lager mye lekkert du legger ut bilder av.

Ønsker deg og dine en flott jul! :) Så sees vi forhåpentligvis også i 2014.

Klem Jeanette

Ida sa...

Du er utrolig kreativ, og sitter vel med noe kreativt i fanget hele tiden!:))
Kjempeflink er du.

Nydelige lykter, og mobil etui Gro!:))

Riktig god jul til deg og gutta!:))
Klem

Pinklady 68 sa...

Kjempefine strikke prosjekter!
Riktig god jul til deg og dine:-)

Klem Laila.