onsdag 6. november 2013

Verdens deiligste garn...


…..tror jeg dette må være, og det heter HEXA. Hexa er et super mykt og herlig garn i 100% alpakka, fra "Du Store Alpakka".
Jeg kjøpte først bare 2 nøster, og satte igang med pulsvarmerne til Marte Helgetun. Oppskrift finnes her. Jeg brukte bare ett nøste til disse. Da fant jeg ut at jeg måtte kjøpe noen nøster til, og strikke hals i samme design.
Det gikk superfort å strikke, så jeg begynte like godt på en lue også, siden jeg hadde garn igjen. Lua er ikke ferdig enda...




2 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Oj, den halsen så deilig ut! Bare jeg får strikket ferdig noen ufo-er her, må jeg strikke meg noe i det garnet, det er helt sikkert! Strikket et skjerf/hals til sønnen min i fjor i Hexa, og det har holdt seg veldig bra :-)

Marit sa...

Hei! Det garnet er supert! Helt enig! Strikket hals, sjerf og lue av det i fjor :-) Strikker ikke av noe annet enn Alpakka garn...super godt!
Marit