lørdag 8. juni 2013

Dilla på hekling...

Nå om dagen har jeg fått helt dilla på hekling. Jeg har alltid heklet, men for noen uker tilbake kom jeg over denne nettsiden. Og snakk om å gi meg et kick...


Jeg måtte jo selvfølgelig lage min egen.
Jeg har brukt bomullsgarn fra Rema 1000 og heklenål nr. 3. Jeg har planer om å fore veska, men det får vente til jeg finner ut hvordan jeg skal gjøre det, og jeg får kjøpt ny symaskin.



Selvfølgelig måtte jeg ha matchende mobiletui. Her er både for- og bakside.


Jeg har heklet én veske til, men den kommer senere.


2 kommentarer:

Jeanette sa...

Wow! Utrolig flott veske og mobiletui. Skulle gjerne lært meg å hekle, men det går liksom bare ikke. Ha en fin søndag, Gro! Og gratulerer så mye med å bestå eksamen i ECM.

Pinklady 68 sa...

Kjempefin veske og mobil etui!!!!! Herlige farger!! Får lyst til å ta frem heklenåla her også:-)..lenge siden den har vært i bruk.

Klem Laila.