lørdag 13. april 2013

DT Unik Hobby - Sarah Kay


Endelig kom postmannen ramlende forbi postkassa mi. Han burde jo skjønne at han må forte seg litt når jeg venter på noe som burde kommet i går!!!
Og det jeg ventet på var en flaske Chalkboard som jeg bestilte fra Unik Hobby. Og når jeg har brukt skissa hos Sketchy Colors som har frist litt senere i kveld... Sier ikke mer, jeg.

Kortet er mitt April bidrag hos Unik Hobby. Og det nydelige motivet jeg fikk fra Malene er fra Sarah Kay. Jeg har fargelagt henne med Distress Markere. 


Papirene er fra Maja-design. Og endelig har jeg også fått den nydelige swirlen fra Magnolia. Har jo desverre ikke Ida ved siden av meg bestandig, hihi...


Deltar i disse utfordringene:
Sketchy Colors - "Skisse"
Deep Ocean - "Flowers and fantasy"
MilkCoffee - "Welcome Spring"
Cute Card Thursday - "Butterfly Kisses"
The Ribbon Girl - "Flowers"
Joanna Sheen - "Spring into Spring"


Alt jeg har brukt på kortet, finner du hos Unik Hobby:
Gesso (på bølgepappen)
Bølgepappen er fra eget lager

4. mai, 3 uker fra i dag, drar jeg til Unik Hobby sin butikk på Hamar for å ha kurs i hvordan du kan male med distress markere (... og litt refill...)



8 kommentarer:

Deb sa...

beautiful card!
Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
have a great weekend, Debxx

Wenche sa...

Åhhh så vakkert, Gro!!
Med lekre papirer og nydelig fargelegging så må det jo bare bli bra, hihi ♥
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken!
Klem, Wenche :)

Pinklady 68 sa...

Et nydelig kort med Maja ark og søtt SK motiv!! Grattis med ny fin swirle dies:-)
Tusen takk for koselig hilsen til bursdagen min:-)

God helg! KLem Laila.

Ida sa...

Gratulerer med egen Magnolia swirl!:)) ellers kunne jeg godt tenke meg at vi deler bord oftere...
Nydelig kort med utrolig flott motiv, søte disse her!:))
Lekkert kort, og du rakk jo fristen;))
Klem.

DeeDee sa...

So wonderful!

Hugs,
Diana

Sissel sa...

Herlig vårkort, lekre ark og søtt motiv.
Klem Sissel

Elisabeth sa...

Flott kort, disse Maja papirene er bare helt herlige=)
Søtt motiv flott fargelagt som alltid;)
Klem

Kjersti sa...

Så nydelig kort Gro, nå er det ikke lenge til vi treffes igjen, gleder meg:)
Ønsker deg ei fin uke! Klem fra Kjersti:)