onsdag 30. januar 2013

DT Unik Hobby


Av de siste motivene fra Magnolia, tror jeg denne Tilda-frøkna må være en av mine favoritter. Og nå finner du både denne og flere motiv fra "With Love Collection" også hos Unik Hobby.
Dette motivet er fargelagt med distress markers. 


Kortet deltar på disse utfordringene:
Joanna Sheen  - 3 different papers, 2 embellishments (flowers and pearls), 1 image
Inky Chicks #2 - Bingo (DieCuts/Image/Flowers)



Alle materialer jeg har brukt på kortet mitt finner du hos Unik Hobby. Hvis du lurer på hvilke farger jeg har brukt på motivet mitt, kan du ta en titt her.




9 kommentarer:

Pop's Cards sa...

This is just gorgeous sweetie, huggles Pops x x x

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig kort og du er sååå flink å fargelegge.

Klem, Kjersti

Bodil sa...

Kjempefint kort i flotte farger :)

Pinklady 68 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pinklady 68 sa...

Nydelig kort i kjempefine farger!!
Søt favoritt flott fargelagt som alltid!! Går i bildmålarna her om dagen...både jul og bursdagskort:-)
Skedsmotreff blir det fredag 1 mars (kl 17), lørdag 13 april og lørdag 1 juni. Fra 1100-2300 lørdagene.

Klem Laila.

Christina C. sa...

This is absolutely stunning....gorgeous coloring of Tilda and a most stunning frame!

Crea Astrid sa...

What a beautiful card. Nice colouring.

hugs, Astrid.

Kjersti sa...

Nydelig kort Gro, herlige farger og jeg er sååå imponert over fargeleggingen din vet du...:)
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Wendy - Anntaurus sa...

A really cute card, your image is coloured beautifully. Thanks for joining the Joanna Sheen Challenge. -x-