søndag 4. november 2012

En Trivelig Tannlege...

...Tror jeg nok at dette må være. Han ser iallefall sånn ut. 


Motivet heter The Dentist, og kommer fra Stitchy Bear
I går var mine forelsre i 70 års dag til en tidligere tannlege-kollega av min far, og jeg visste med én gang jeg så han her, at det måtte bli han. Takk Anne, for hjelpen. 


Deltar i disse utfordringene:
Allsorts #179 - For Men Only
Scrap'a'Long #21 - Knapper (det er iallefall én...)
Anonyme Scrappere #53 - Metallpynt/Charms
Scrapperiket #61 - Mann/Gutt



Sjarmøren er fargelagt med Copics, og tennene har fått en liten omgang med glossy accent. Papirene er fra Maja-design.

Teksten inni kortet:



Da var denne helgen over, og det er vel bare å forberede seg på en ny uke. 
Her skjer det litt av hvert: Jeg skal på Copic-kurs i morgen, onsdag fyller de to mellomste 15 år, og på torsdag skal eldstemann kjøre opp. Så da får vi se om jeg må dele bilen min med han, eller om jeg får ha den i fred en stund til...


12 kommentarer:

Heidi sa...

Åååå gubbesen denne var kul da.
Kanonstilig kort.

Klem Heidi:)

Veronica sa...

Hehehe:) herlig fyr:) morsomt og stilig kort!

unni's scrappeboble sa...

He,he,he, skikkelig stilig :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

brenda sa...

This is a really great card Gro and love all the little masculine details you've added.

Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

B x

Scrappellen sa...

Dette var bare utrolig flott og kult. Så herlig motiv som er perfekt fargelagt!:)
Klem, Ellen

Ida sa...

Fineste tannlegen ever!;))
Tenker det var moro og gi bort dette kortet. Håper kurset var bra. Gratulerer med de mellomste, og håper det går bra med eldste!:))
Snakkes.
Klem

Marianne-db sa...

Dette er bare superkult! Må le av motivet, helt perfekt :-))
Gratulerer til to av gutta dine og snart kan du sikkert gratulere den eldste også (og passe godt på bilen).
Jeg prøver å være tilbake i bloggland igjen nå. Har masse klart for blogging, gjelder bare å få det ut :-)
Klem.

Christina C. sa...

This is delightful......I'm assuming it is a card for your dentist!!!!
Perfect in every way...tooo cute!

May-Bente sa...

Fantastisk herlig kort, Gro!!
He,he ler masse her hjemme)

Klem fra meg:))

Gitte sa...

Århh sikke et herligt kort.

Filharmonica sa...

For et herlig motiv! Flott kort, lekkert fargelagt :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket.

Bea sa...

Herlig kort :o)

Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne måneden

Klem fra Beate