lørdag 5. mai 2012

Mimosa i Rosa og Mint



Her er et kort jeg laget tidligere i uka, men ikke har fått somlet meg til å legge ut. Både motiv og papir er fra Bildmålarna. Og den søte lille Mimosa er fargelagt med Copics.
Teksten både utenpå og inni er fra Norsk Stempelblad. 

Kortet er mitt bidrag til 
Sketchy Colors #115 - Mint, Rosa og Hvit (litt usikker på om fargen på motivet mitt er mint eller lettere turkis, men det får stå til... )
Bildmålarna #23 - Minst 3 ulike mønsterpapir.
Nordsalten Hobbyklubb #53 - Flower Power


Hjemmeheklet hvit blomst. Metallpynten er fra Kort og Godt, (og jeg kjøpte den på Minnehjørnet under Ski-treffet)



Tekster fra Norsk Stempelblad.




I dag våknet vi opp til et skikkelig snøvær her i Oslo-området. Men nå skinner sola som bare det, og våren er visst allerede tilbake. Herlig.


15 kommentarer:

Veronique sa...

For et herlig kort ♥

Hvor har du kjøpt charmen (med norsk tekst)?


Ha en fin lørdagskveld!

klem!

Junhild sa...

For et nydelig kort, tekststempelet du har brukt var kjempe morsomt! :D

Klem Junhild

Aud Kirsten sa...

Et nydelig kort, med et herlig motiv:)
Klem:)

Sandra Hammer sa...

Så utrolig mange søte detaljer på et nydelig kort! :D

Smil fra Sandra

Lotta sa...

Hej Gro! så underbart fint kort! kram Sandra

Hege sa...

Takk for sist, Gro!
Lekkert kort, og ikke minst lekre farger på Mimosa!!! Fantastisk fargelegging!!!

Fortsatt god helg!

Klem, Hege:)

Lena Katrine sa...

Fantastisk Vakkert! Nydelig! Takk for at du deltar hos SC denne gangen - håper vi ser deg igjen neste gang også :)
Klem, Lena Katrine

Tuppenshobbyblogg sa...

Helt nydelig kort.Så flotte farger,pynt og motiv.
Og denne flotte fasongen på kortet socm jeg enda ikke har fått somlet meg til å prøve.Men etter konfirmasjonen, da blir det nok en råd med det.

Klem Kjersti

Lenas kort sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lenas kort sa...

Nydelige Mimosa :-) Nok ett vakkert kort :-) Flink du Gro :-) Stilig med den heklede blomsten :-) Ha en flott helg :-)

Anonym sa...

Bare elsker dette søte kortet, nydelig farger og den herlige pynten, wooow :))
Beklager at jeg ikke popper innom så ofte, helsen stopper meg for mange aktiviteter...
Klemmer Lilli

Ida sa...

Hei!
Dette er virkelig et nydelig motiv, og fargen er da vel mint i mine øyne!:))
Nydelig fargelegging. Moro å prøve copics på fredag, men måtte legge de fra meg da fargen begynte å "sprekke". Det er nok en litt annen teknikk enn Promarkers.
Ha en fin uke!:))
Klem

May Britt sa...

så nydelig kort med mange fine detaljer:)

klem maya

Sylvia sa...

Ååååå - så kjempesøtt!!
Nydelig pyntet i friske farger.
Flott fargelegging av motivet!!

Takk for at du scrapper med NORDSALTEN Hobbyklubb.

Sylvia

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint kort du gjort, underbara färger och ett underbart fint färglagt motiv.