onsdag 1. februar 2012

ProMarker Norge #2

Da har vi allerede kommet fram til andre utfordring hos ProMarker Norge. Denne gangen ønsker vi at dere fargelegger motivene deres i SVART/HVITT. Det vil si, ikke bare svart og hvit, men mer som et svart/hvit foto. Denne gangen kan du ikke bruke hudfarge eller annen hårfarge.
Men - du kan ha andre farger på resten av kortet ditt.

Sponsor nå i februar er Letraset

Høres ikke dette morsomt ut? Det blir faktisk en veldig flott effekt.
Fristen for å delta er 25. februar kl. 19.00

På dette motivet har jeg kun brukt Cool Grey 1 - 5:
Hud: 1 - 4
Sko, kjole, hår og paraply: 1 - 5


11 kommentarer:

Anonym sa...

Fint kort du har laget,
likte spesielt farge valget,fint og rent uttrykk.
Ha en fin Kveld;)

Anonym sa...

Gurimalla så stilig og inspirende :))
Lekkert pyntet og fargeleggingen er super :)
Jeg må slenge meg med på denne også, har aldri prøvd å bare farge sort/hvitt før, liker utfordringen ;)
Ha en fin kveld, Gro :)
Klemmer Lill

Anonym sa...

Flott kort, ser ut som det er fra "gamle dager" som mine unger ville sagt det :o)
Klem, Heidi

Sissel sa...

Så stilig det ble, rent og pent på en måte. Nydelige farger og pynting på resten av kortet ditt også.
Klem Sissel

Maya sa...

Dette ble bare så lekkert, Gro!
Og med din fargelegging så er det jo helt perfekt ♥♥♥
Klem,Maya

Lambi sa...

Oi, det var en tøff oppgave! Men så utrolig flink du er! Det ble jo veldig kult fargelagt og tøft kort da! Trodde faktisk først du hadde tatt et svart/hvit bilde av kortet ditt jeg! :) Lekkert resultat! Klem

Linda sa...

Nydelig!! Enig med deg, en lekker effekt :)
Må prøves ;)

Ha en fin dag!

Knerten sa...

Dette ble rålekkert, Gro ! Veldig flott at du skrev opp hvilke farger du har brukt, for jammen skal jeg klare å lage noe til denne utfordringen jeg også, selv om jeg stønnet da jeg så den på PMN bloggen... Takk for inspirasjon !
Klem
T.

Kjersti sa...

Dette kortet ble utrolig stilig! Skyggeleggingen betyr mye når det ikke er farger, og jammen ble dette flott:)
Ha en fin dag!
Klem

Pia sa...

wow kæmpe lækkert kort i sort hvidt sååååå nydeligt
knus Pia

Lenas kort sa...

Sukk! Du klarer til og med vakker farging i svart og hvitt du! Riktig lekkert ble dette korte ditt :-) Ønsker deg en flott helg :-)