tirsdag 17. januar 2012

Passion for Promarkers #132

Da var det tirsdag igjen, og vi er klare med en ny utfordring hos Passion for ProMarkers. Det er Heidi som har valgt tema denne gangen, og det er
HUMOR.
Utfordringen er sponset av Pink Gem Designs, og vinneren kan velge 4 digi-motiv.

Kortet mitt er laget til Sketchy Colors #100 - Skisse

Alle papirene jeg har brukt er fra Maja-design, motivet er fra Art Impressions og er fargelagt med Pro- og FlexMarkere. Teksten har jeg skrevet ut på pc.

Fargene jeg har brukt:

Hud: Apricot, Oatmeal, Blush, Ivory
Hår: Walnut, Cocoa, Caramel (+ litt Ice Grey 2 oppå, for å få litt gråstenk i håret...)
Kjole + sko: Ice Grey 5, China Blue, Cadet Blue (F), Celestial Blue (F), Glacier Blue (F), BlueGrey 1 (F)
Skygge: Khaki, Pastel Beige, Blender
Detaljer: Lipstick Red, Olive Green + Pear Green.
(F = FlexMarker)



16 kommentarer:

Pop's Cards sa...

Morning sweetie, this is a Fabulous creation I love it, hugs pops x

Linda sa...

Det kuleste motivet! Morsomt og stilig kort i en herlig blåfarge :)

Ha en fin dag

Trine sa...

Morsomt motiv, stilig kort og lekkert fargelagt:)

Ha en flott dag!

Anonym sa...

Sååå herlig!!
Kult motiv og herlige, friske blå toner :))
Flott med stjernene til :)
Klem Lill

Bodil sa...

Så herlig flott kort. Fint med stjernene.
klem :)

Kjersti sa...

Et flott kort! Motivet er jo så kult, herlig fargelagt også:)
Ha en fin uke!
Klem Kjersti

coops sa...

stunning card gro.i love the fun image and your colours are gorgeous ;D

xx coops xx

Lambi sa...

Så herlig med dette humor tema!:) Digger den kule dama! Og stilig fargelegging! Arkene er jo alltid fine disse da og herlig pyntet ellers! :)Ha en god og kreativ uke! I morgen har jeg fri så da tror jeg at jeg skal få scrappet litt! Har noen som må få kort i ulike sammenheng nå snart!:) Klem

Sissel sa...

Herlig humorkort, flotte ark og pynting, må nok skaffe meg noen sånne tøffe "gamle" damer, de kan brukes til så mangt.
Klem Sissel

Knerten sa...

Digger fargene og papirene du bruker på kortet, Gro, og motivet er bare så herlig - ordentlig til å bli glad av :-)

eba sa...

Artig kort, nydelig laget! Mye flott her på bloggen din!

Eba.

Sivic sa...

For et herlig kort i nydelige farger!!
Herlig den hoppende glade dama : )

CraftyC sa...

A beautiful card Gro and what a fun image!
Clairex

Eva Marie sa...

Dette var bare priceless...så kult og lekkert! :)

Lenas kort sa...

Ha,ha,ha...helig humorkort :-) Me like :-) Ønsker deg en flott helg :-)

annes paperfun sa...

Så herlig og humoristisk kort :o))
Flott løsning på skissen og likte godt motivet du har brukt.
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
klem Anne