tirsdag 29. mars 2011

Passion for Promarkers #93

Da var det allerede tirsdag igjen, og hos Passion for Promarkers har Ida valgt tema for denne ukens utfordring:

BUGS
(critters or cars)

Hvem som sponser denne utfodringen må dere nesten sjekke hos Passion for Promarkers, for i skrivende stund (søndag kveld) var dette ikke helt klart.

Motivet jeg har brukt har jeg tegnet selv. Var veldig i tvil om jeg turde å bruke det, men jeg ble overtalt av Gry-Heidi og Angella. Og denne gangen har jeg fargelagt med promarkersene mine. Han/hun ser litt møkkete ut i ansiktet, men det er fordi skriveren vår plutselig har bestemt seg for at den ikke vil skrive ut på Letraset papiret. Dermed måtte gubben gjøre det på jobben, og de har tydeligvis et annet blekk . . . . . . grrr.

Nå nyter jeg - forhåpentligvis - livet på Vangen Skistue i østmarka. Her er jeg sammen med 18 førskolebarn fra barnehagen og 4 andre voksne. Vi koser oss med masse uteliv, innekos om kvelden og ikke minst - ikke en pc i nærheten. HERLIG.

12 kommentarer:

Kari`s Hobbyrom sa...

Koselig vårlig kort.

Trine sa...

For et nydelig kort:)

Lenas kort sa...

Kjempe stilig kort :-) Hærlig motiv :-) Ha en flott dag :-)

Wenche sa...

Knallstilig kort. Og jeg gikk inn på linken her ene og alene for å finne ut av hvilket stempel som var brukt. Så utrolig kult motiv du har tegnet.

Lambi sa...

Åååå Hæææææærlige vårfarger Gro!!! Så frise og glade farger...ble helt i godt humør når jeg kom inn på bloggen din nå jeg!!! :) :) Også fargeleggingen av den bia da...totalt NYDELIG!!!! Superflinke Gromarker-guru! ;) Vårklem fra Elise

Pinklady 68 sa...

Så flink du er til å tegne Gro:-)...et herlig motiv..flott fargelagt som alltid!
Nydelige fargerikt og flott kort!!
Mange lekre blomster!!

Kos dere på Vangen Skistue:-)
Sees på fredag! KLem Laila.

coops sa...

fantastic card gro.your hand drawn image is brilliant and so much fun.i love your bright colours and gorgeous details :D

xx coops xx

Sissel sa...

Supersøtt vårkort i nydelige farger. Flink til å tegne er du også, trenger absolutt ikke tvile på å bruke egne motiver nei.
Klem Sissel

Angella sa...

Helt Hærlig!!!!
Hvor får jeg kjøpt det stempelet monn tro???
:D

Jeg syns du skal bruke de andre også...og om jeg får lov å kjøpe digistempler, så gjør jeg gjerne det:))

kos deg med småtrollene!

klem fra meg
Angella

Anonym sa...

For et kjempeflott kort, digger tegningen din den var råkul:)
Fargerikt og flott kort:)
Kos deg i flott selskap:)
Klem Lill

Cards By MI sa...

My gosh! I totally love your bug. I was wondering from where you have gotten, and then I see you have drawn him yourself! WTG! It's a wonderful card. I smile just thinking about the cool face! Great job!
Love n hugs
Marie

Ida / Little sa...

Å så herlig kort Gro, digger det morsomme motivet og de friske fargene :))

Klem Ida