onsdag 27. oktober 2010

GDT - I Love Promarkers #38

Da er det onsdag igjen, og jeg er klar med mitt siste kort som gjestedesigner hos I Love Promarkers. Jeg setter veldig stor pris på at dere ville ha meg med - Tusen, tusen takk.

Denne uken er det en skisse som er utfordringen, med Halloween som tema. Utfordringen er sponset av Digi Doodle Shop, og jeg var så heldig å få tilsendt dette søte motivet.
Motivet er selvfølgelig fargelagt med promarkers, og det er også gresskaret og hatten som er QK-dies

11 kommentarer:

❤ Kaia sa...

For ett lekkert kort.
Og sååå mye flott du har laget ellers, var nede på siden å tittet litt.
Bursdagssiden var kjempenydelig...
Klem fra Kaia

Maria Therese sa...

Hærlig kort Gro!!

Gunhild Kjerstad sa...

Flott kort, med nusselig motiv

May-Bente sa...

Knall flott kort med sterke ,klare farger.
Så flink du er med tusjene....tenker det er litt stusselig også...med tanke på at det var siste kort som GDT.

Klem fra meg:))

Kort og Søm sa...

Så fin kort!
Klem :O)

bestevenn sa...

Nydelig, artige ark du har brukt som bakgrunn. Mye mønster og allikevel kommer motivet så fint frem. Morsomt med QK som er fargelagt, det blir så fint. Ønsker deg en fin dag.

Connie sa...

Herlig skjønt kort, og så morsom detalj med den heksehatten i hjørnet av motivet!! Og for en flott fargelegging, Gro!!!

Pinklady 68 sa...

Et nydelig halloween kort!
Flott fargelagt motiv og detaljer:-)
Håper formen er bedre..fortsatt god bedring! KLem Laila.

Monique sa...

So Beautiful !!

Anne Bente sa...

total flot kort du igen har lavet
klemmmm

Gry-Heidi sa...

Flott Halloween kort og søtt motiv !

Klem :o)