lørdag 28. august 2010

DT - Karens Doodles: Bursdagsbok

Her kommer endelig en ny side i bursdagsboka jeg lager med motiv fra Karens Doodles. Denne gangen er det AUGUST som står for tur, og motivet passer godt, siden dette er skolestart-måneden.
Motivet heter "Reading is Fun" og du finner det her.
Jeg har brukt skissa fra Sketchy Color #35. Den passet perfekt til en side i boka siden det var så mange lag - da trenger jeg ikke bruke så mye pynt - synd om boka ikke lar seg legge sammen. . .
Stamp Something har tema "Back to School".


21 kommentarer:

Bente sa...

Kjempelekker, den kalenderen kommer til å bli bare helt fantastisk!
Ha en fin lørdag!
Klem, Bente

Anne sa...

Utroolig flott, herlig høststemning. :)

Pinklady 68 sa...

To nydelige sider i bursdagsboka di,Gro!
Herlig motiv, fine puncher, hjørner, mønster ark og farger:-)

Ha en fin lørdag med familien:-)
Klem Laila.

Trine Pedersen sa...

Herlig side for August. Det må bli en aldeles superfin bok du lager. Motivet var så stilig, særlig for oss som elsker å lese. Vakre farger og så flott layout.

Ha ei flott helg!

Klem, Trine :)

Knerten sa...

Stilig ! Herlig stempel :-) Nå skal jeg pakke sekken, for å scrappe hos Bestevenn :-))

Gry-Beate sa...

Super lekkert!!! Herlige friske farget, og kjempe søtt motiv!!

;0)Gry-Beate

annes paperfun sa...

Så flott kalender du lager!
Herlige farger du har brukt og så søtt motiv :o))
Takk for at du deltar hos SC.
God helg.
klem Anne

Gry-Heidi sa...

Der fant den sin plass ja :o) Knallfint !! Tror jeg må kjøpe meg dette motivet :)

Klem :o)

Anonym sa...

Kjempflott!ha ein fin kveld

Epleskrell sa...

Flinka! :)

mettepip sa...

Åh, denne bursdagsboka di Gro! Den kommer til å bli fin den! August var utrolig herlig da. For et herlig motiv som du har fargelagt helt nydelig som vanlig!
Gleder meg til fortsettelsen;)
Klem fra
Mette

Wenche sa...

Så artig kort, Gro!!! Koselig motiv og herlige farger i kortet. Bidraget til Sukkersött var også lekkert med klare sterke farger.
Go'klem fra Wenche :0)

Ingun sa...

Takk for komentar i bloggen min.
Fin bursdags bok, veldig nyttig ting å ha.
Ønsker deg ein fin søndag

Lisbeth sa...

Næææ den kommer til å bli flott!!!
Herlige sider for August:0))
klem fra meg

oheidia sa...

Så nydelig side i bursdagsboken - helt hærlig motiv og veldig flott fargelagt (som vanlig) :=)

Håper vi treffes snart. Klem

oheidia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda's Side sa...

Kjempefin bursdagsbok. Morsomt motiv. Likte arkene dine godt også.
Linda

Eva Helen sa...

Super Flott bursdagsbok i fine friske farger.

Klem Fra Eva Helen

Pia sa...

wow så flot nydelige farver
knus pia

Joey sa...

Gro this is stunning I adore it! Joey.x

Tracey Feeger sa...

Oh wow what an adorable image. Great coloring. Perfect for back to school. thanks for joining us at Stamp Something.
mwah
Trace