mandag 29. mars 2010

Herlig award fra Mettepip

Se hva jeg fant etter en heller grå og tåkete dag i påskefjellet. En flott award fra Mettepip, en utrolig flink dame som virkelig er verdt et besøk. Mette har oversatt tittelen på awarden til "dette er en blogg med sjarm" - og det sier jeg selvfølgelig 1000, 1000 takk for og sender den tilbake.

Noen regler følger med:

1. Legg ut awarden
2. Gi den til 12 personer
3. Link til de du gir den til
4. Fortell det til de som får den
5. Fortell hvem du har fått den av

Jeg vil gjerne gi denne awarden videre til: Angella, Gry-Heidi, Gry-Beate, Kaia, Madeleine, Hanna, Hildegunn, Kari, Marianne, Aud-Kirsten, Nancy og May-Bente.

Håper alle fortsatt har en flott påske og koser seg masse. Her hos oss har det vært tåke og snø-regn i dag. Hyggelig, med andre ord :o)


9 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Hei.
Tusen, tusen takk for awarden, setter utrolig stor pris den.
HA ei flott påskeuke.
Klem fra Kaia

Nancy sa...

Tusen takk, vennen:O) Setter STOR pris på denne, og jeg sender den tilbake til deg:O)
Produserer ja, LER, sånn er det å ha MANGE jern i ilden, og kreativiteten ikke ser noen ende. Det dukker jo opp noe uprøvd hele tiden, og da bare MÅ jeg prøve det. Tror du jeg har lange netter under dynen, LER:O)
Ha en fin tirsdag, "ses" i morgen:O)
Klemmer fra Nancy;O)

Gry-Heidi sa...

Tusen takk for awarden, Gro! Du får den selvfølgelig tilbake :)
Her skinner solen i dag, håper dere også får en fin og solrik dag på fjellet :o)

Klem :)

Gry-Beate sa...

Tusen takk Gro, setter kjempe stor pris på den!!! Sender den dett tilbake til deg. Alltid så inspirerende å kikke inn i bloggen din!!

Ha fortsatt en god påske, haper været retter seg!!Drar til fjells i morra!!

;0)Gry-Beate

May-Bente sa...

Å så snill du er, tusen, tusen takk!!
Ha en flott påske du også:=)
Klem fra meg:))

Madeleine sa...

Tusen takk! Du får den selvfølgelig tilbake :)
Håper du får en flott påske på fjellet, og at været bedrer seg!
klemmer

Aud Kirsten sa...

Tusen takk for awarden. Setter stor pris på denne, og selfølgelig får du den tilbake!

klem:)

Angella sa...

Tuusen tuusen takk Kjære deg:))
Denne får du rett tilbake:)

klem

Ellinore sa...

Hei Gro.
Har lagt en Award til deg i bloggen min, men ser du allerede har fått den.
God Påske.
Hilsen Ellinore.