søndag 31. januar 2010

DT hos Moia Scrappbooking - PfP og Kort o Mania

Da kan jeg fortelle at jeg er så heldig å få være med i Design-teamet til Moia Scrapbooking. Ann-Margret/Moia designer sine egne digi-motiver, digitale filer til Silhouette og Craft Robo og umonterte stempler. Nettbutikken finner du HER. Der finner du de nye motivene jeg har brukt, pluss flere helt nye motiver.

Og se hvem jeg skal designe sammen med!!! :o)

Siden jeg fikk de nye motivene på fredag har jeg faktisk laget 2 kort. Det første er laget med fargene til Passion for Promarkers. Det første motivet heter "A Flower for You". Og du finner det i nettbutikken.

Har også brukt glitterlim, diverse blomster, QK-hjerte, halvperler, sommerfugl fra Karen Marie Klipp og en hjerte charm. Er hun ikke søt???


Kort o Mania #10:
Neste kort er laget med motivet "Playing". Du finner det her. Har gjort et forsøk på å lage en litt gammel stil. Motivet er fargelagt med promarkers i diverse bruntoner.

Kortet er laget i lag-på-lag, og passer til Kort-o-Mania sin #10. Her har jeg brukt diverse rester jeg fant i skuffene og på bordet mitt.


22 kommentarer:

Nancy sa...

Så spennende:O) Gratulerer:O)
Herlige kort, lekkert design, og de motivene er kjempe søte.
Ha en fin søndag.
Klem, Nancy;O)

Maya sa...

Gratulerer så mye med DT-plassen!!
Virkelig fortjent, Gro!!
Og så nyydelige kort du har laget!
Falt pladask for det nederste, så nyydelig fargelagt og så lekre papirer og detaljer!
Ha en flott søndag,
klem fra Maya :)

Anne Bente sa...

tilloykke tillykke med DT job, flotte damer du skal arbjde sammen med, og de motiver er sååå søde
supert flot kort, men lækre detaljer som altid.

100000 tak for at du deltager på Kort O manias udfordring.

Filharmonica sa...

Gratulerer så mye med plassen på DT til Moia! Kjempelekre kort du har laget! Takk for at du deltar i utfordringen!

Gry-Heidi sa...

Gratulerer masse, gleder meg til å se !! Jeg kjøpte to stempler av Moia på forrige messe, kjempeflotte motiver hun har :o)
Kortene dine er jo som vanlig helt nydelige ! Herlige farger og pynt på begge to :)

Klem :)

Angella sa...

Ååååh....så flott! Gratulerer og klem fra meg:)
Det er så fortjent ...Du er jo så flink:) Og så har du fått med så flotte mennesker i DT...

Angella

Gry-Beate sa...

Gratulerer så mye DT jobben, gleder meg til å se arbeidene dine!!! Kjempe flotte kort du har laget;0)

Ha fortsatt en fin søndag!

The Crafty Den sa...

Hi Gro, what a gorgeous card. I love the image and the papers are stunning. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Aud Kirsten sa...

Gratulerer så masse, velfortjent!
Kjempefine kort du har laget og motivene er jo bare så søte:) Tusen takk for at du deltar på Kort O mania´s utfordring:o)
Klem:)

Madeleine sa...

Gratulerer med DT-plassen og ny fin blogg! Tror jeg skal prøve å lage min egen bakgrunn jeg også, men det får bli en dag jeg har litt bedre tid :P nydelige kort du har laget, og jeg må si jeg er imponert av fargeleggingen i sepia-stil, kjempe god idè!! Nå skal jeg ta plass ved pulten min og begynne på min egen bursdagsbok :)

Ida sa...

Gratulerer! Du lager jo masse fint!
Hilsen Ida

Gina sa...

Gorgeous card Gro :)
Thanks for joining in at PFP this week :)
Gina xxx

Jeanette sa...

Kjempefint kort du har laget. Herlig motiv, og flott pyntet. Takk for at du deltar hos Kort 'o' Manias utfordring. Klem.

mettepip sa...

Gratulerer med velfortjent DT-jobb!
Du lager jo så mye lekkert.
Nydelige kortene du har laget her.
Det brune var bare så utrolig nydelig (sukk). Nydelig fargelagt og pyntet.
klem fra
Mette

Benedicte sa...

gratulerer så mye med Dt-plassen!
Og nydeligt kort du har laget.
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte.

ps: nei, her ikke kommet noen baby ennå, men håper at det ikke er så lenge til... ( termin 9 februar)

Linda S. L sa...

For et utrooolig nydeig kort du har laget til kort o manias utfordring, tuuusen takk :) Helt etter min smak, elsker bruntonene.
Utrolig lekkert det andre kortet også, og motivene er jo så søte da :)
ha en flotters søndagskveld!
klemmm

Ida / Little sa...

Så utrolig flotte kort alle sammen!!! Det i bruntoner traff meg rett i rota, og stempelet var jo så søtt :) Gratulerer så mye DT for Moia! :)

Klem Ida

Anonym sa...

Fantastic. Thanks for playing along at PfP this week.
Sam xx

Jannhild sa...

Åååå så gøy!! Gratulerer masse med DT-plassen!! Og heldige meg får være på team med deg :)) Skal bli kjekt!!

Nyyyydelige kort du har laget!! Det nederste var aldeles rålekkert!! Helt nyyyydelig var det!!!

Klem og ønsker deg en flott uke!!
Jannhild

Kari sa...

Gratulerer med DT jobben!
Kortene er lekre begge to.Motivene er så nydelige da!
Herlige detaljer,lekkert med bruntoner!
Det første har så mye lekker pynt og fargingen er fantastisk :)
Ha en flott uke:)

Klem,Kari:)

Hilde sa...

Hei Gro! Jeg falt fullstendig for det brune kortet. Superflott kombinasjon og nydelig malt motiv.
Takk for alle hyggelige kommentarer i min blogg - det varmer!
Jammen bra å se et helt nytt DT-team. Gratulerer!

bestevenn sa...

Dette var et lekkert kort, likte det kjempegodt. Så nydelig pyntet, koselig stempel. Gratulerer med DT-jobben. Det er morsomt å få være en del av slikt.