lørdag 5. september 2009

Allsorts #17.

Utfordringen denne uken hos Allsorts heter . . . "Something for the Boys" . . .

Jeg har laget et konfirmasjons kort til en kompis av min eldste sønn, som konfirmeres i morgen. (Kortet hans kommer på mandag.) Jeg har brukt mønsterark fra Nille, bølgepapp med cracklepaint og jeg fikk lurt inn en blonde som er farget i te.

Jeg var litt nervøs for den blonden, men når min sønn kom å sa at kortet var kult, får jeg ta det som en godkjennelse.

Tekststempelet er fra Kreativ Hobby, motivstempelet husker jeg ikke, men det er flott.

På innsiden laget jeg et magebelte til penger.

Baksiden har fått "håndlaget-stempel" skrevet ut på PC, med samme skrift som deler av teksten på forsiden.






11 kommentarer:

Pia sa...

super lækkert kort i skønne farver, cool kort

Benedicte sa...

så flott kort du har laget

klem fra Benedicte

May-Bente sa...

Kortet ditt var super stilig, kjempe flott det stemplet du har brukt!!

Klem:))

Aud Kirsten sa...

Kjempeflott kort!
Lykke til i morgen:)

Klem:)

Anonym sa...

Så kjempe flott kort:)) Må virkelig inrømme at du er bare superflink!!!!! Også syntes jeg du er så virkelig flink til å legge ut innlegg:) Mye flinkere enn meg... Det er så interessant å lese bloggen din:) Trives godt her!! Du inspirerer stadig vært.. Hele tiden!!! Nå skal jeg kose meg med MGPjr. taco, familien og potetgull og godteri:O) Det er trossalt lørdag... Du må kose deg du å Gro:-) Ha en kjempe lørdag og lykke yil i morgen!
Klem, Hanna

Epleskrell sa...

Fint kort!
Lykke til i morgen :)
Klem

Maria Matter sa...

this is fabulous!!!
Blessings, Maria

Unknown sa...

wow great 'man' card, i love the rustic look and using the ripped up box is brilliant
love emma x

Anonym sa...

Nyyyydelig!!;D
*klem*!

Juls sa...

just brilliant! love the real vintage feel to this card!

Leanne sa...

Absolutely gorgeous!!

Hugs
Leanne
xx