mandag 22. september 2008

Sukkersøtt utfordring 8.

Da var det tid for ny utfordring. Denne gangen skulle det brukes minst 2 ting som ikke var scrapperelatert. Stilig...

Skal på kurs hos Trygg Trafikk til torsdag, og det inspirerte meg til å lage dette kortet. Kurset tar for seg trafikkopplæring til barn i barnehage.

Kortet er laget av en spypose jeg tok med fra danskebåten. Ellers er det pyntet med en CD, en refleks, hyssing, sikkerhetsnål og noe håndverkere bruker til å tette sprekker med før de sparkler. Ellers er det røde hjerter stanset ut med QK og stempel "Livet er herlig" fra Kreativ Hobby. Sort kartong som bakgrunn.

Bildet ble ikke helt bra, men det var ikke lett å ta bilde eller scanne hverken CD eller refleks, men det får duge.


9 kommentarer:

Caroline sa...

Kjempe stilig kort!! :D

Ingjerd sa...

Det må du jo nesten ta med deg til kurset på torsdag og la Tarkus vise det frem.....

Joanna sa...

Bombastisk idee :)Snakk meg om å ha kreativiteten på plass og nydelig er kortet ditt også.


Klem fra Joanna

Rasofiel sa...

utrolig kreativt, morsomt og flott kort!!!! Dette hadde jeg aldri kommet på!!! ideen er genial og resultatet råstilig <3 takk for at du deler kunsten din og deltar i sukkersøttutfordringen. gleder meg til å se hva mer du tryller frem fremover :D ha en god og kreativ tirsdag!!! sukkerklemm vyanmica

Maya sa...

Her blomstrer kreativiteten!!
Kjempe stilig kort med masse herlige detaljer!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Hanne sa...

Herlige tider, så kreativt! Kortlagere og scrappere er et folkeslag for seg selv, vi tar vare på de utroligste ting! Spyposer, f.eks. *hihi*

Det ble et utrolig flott kort, med stilige detaljer i fleng! Helt knall :)

Sukkersøt klem fra Hanne:)

Bente sa...

Kjempetøft!!!

Åshild sa...

Helt herlig, Gro! Snakk om å resirkulere :) Takk for at du er med på ukens utfordring!

Maria sa...

Haha, måtte småle litt for meg selv når du sa ''spypose''. Så artig! Kjente klumpen i halsen iom. at jeg lenge har slitt med reisesyke men men, hehe. Utrolig kreativt!!!