torsdag 9. juni 2011

Velkommen til verden

I går fikk jeg laget et babykort for ei jeg jobber sammen med. Det skal helt til Tyrkia...

Kortet er til 3 utfordringer:

Wild Orchid Challenge #25 - A Sketch
Scrappekammeret #32 - Minst to forskjellige bånd/blonder (håper dere ser silkebåndet bak teksten og motivet...)
Just Magnolia #110 - Anything goes, with the options of adding Lace

Siden jeg nå har "ferie" fra Passion for Promarkers har jeg hentet fram distressen igjen. Tenkte det var artig å prøve igjen. Jeg har brukt Tattered Rose, bittelitt Vintage Photo, Victorian Velvet, Pumice Stone og Milled Lavender. Stickles på vingene og blondene.

Kirsebærblomstene og de rosa/gule rosene er fra Wild Orchid.

Teksten er fra North Star Stamps. Bak motivet har jeg brukt osteklut. Papirene er fra Pion.


Da er det bare å håpe at mottaker blir fornøyd, og begynne å glede seg til 4 dager med fri. Jeg har fri i morgen, og da har jeg også en "liten"gutt som blir 7 år - gjett om han gleder seg...

21 kommentarer:

Anne sa...

For et nydelig kort, så skjønt og herlig. Lekkert pyntet og sånne fine farger. Jeg har det motivet selv men har ikke kommet meg til å bruke det enda, men kjenner jeg har lyst. :)

Ha en flott ettermiddag.
Klem, Anne.

Knerten sa...

Nydelig kort, Gro. Masse flotte detaljer, og nydelig fargelagt motiv. Dette må vel mottaker bli lykkelig over å få :-)
Ha en flott pinse, og gratulerer så masse med Håkon !
Klem
T.

bojose sa...

Nydelig babykort :)
Klem :)

Linda sa...

Dette var supersøtt Gro!
Nydelig stempeltrykk, herlig pyntet og flott bruk av bånd :)

Takk for ditt flotte bidrag til Scrappekammeret!

Klem, Linda

Eddie sa...

Kjempesøtt kort !
Akkurat min stil.
Takk for inspirasjon !
Klem Anne-Eddie

Lill S. sa...

Sukk, noe så nydelig :) Så nydelige farger og så mange fine detaljer, denne blir nok satt pris på <3
Klem Lill

Pops x sa...

Hi sweetie, this is gorgeous, beautiful creation with fabulous details, hugs pops x

Angella sa...

Hei kjære venn!
Gratulerer med 7 åringen. VI har ei på 10 år til mandag. Så da blir det bursdagsfeiring den 13.


Nydelig babykort du har laget:) Og båndene er perfekte! Takk for at du deltar hos skrappekammeret.

klem
Håper vi sees snart
Angella

papirdilla sa...

Fantastisk nydelig kort. Lekkert pyntet og sarte nydelige farger.
Helt herlig:)
Klem,
Hanne

mettepip sa...

Synes ikke som det virker som du tar det pent Gro;) Her er jo den ene herligheten etter den andre!
Utrolig vakkert fargelagt med Distress, og motivet er jo så søtt! Så gøy at det skal helt til Tyrkia da! Mye flott under her også, og jeg måtte legge inn en kommentar på den lekre bryllupskreasjonen din også!
Takk for hyggelig kommentar hos meg - setter stor pris på den!
klem fra
Mette

CraftyC sa...

Your card is beautiful Gro. So sweet and pretty embellishments
Clairexx

Lambi sa...

Du kan jommen meg male også du Gro! Nydelige farger på baby-Tilda! Er såå søtt det motivet! Stilig med sånn osteklut også...det må jeg få prøvd meg på å bruke snart! :) Nydelige ark og flott kort! Gratulerer med dagen i morgen til husets lille jubilant! Og kos deg masse med 4 dagers fri!!! Klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig!!!!

Lenas kort sa...

Ett helt nyyydelig baby kort :-)...med masse flott pynt og en vakker liten Magnolia baby :-)Motageren måååå jo bare elske dette kortet! :-) Siden klokken har pasert midnatt, så har du allerede en 7 åring i huset ;-)Stort å bli 7 :-)Grattis med bursdags gutten :-) Nyt fridagene :-)klem :-)

Mina sa...

wow Gro stunning as always, I love your colouring...thanks for joining in with the Just Magnolia & hAnglar challenge
Mina xxx

Connie sa...

Nydelig babykort og så fin bonde du har brukt.
Ha en super fin dag i regnet.
Klem Connie

Sissel sa...

Så nydelig, lekkert med blondene og ostekluten. Søtt motiv og nydelig malt.
Klem Sissel

Monica's verden.. sa...

Så nydelig kort!!!

Carina sa...

Nydelig kort!! Så herlig det trykket og flotte blonder

Klem
Carina på Scrappekammeret

Else Irene Meling sa...

Så nydelig! Takk for at du er med på WOC sine utfordring ♥

Anette sa...

Nyyydelig! Lekre detaljer!
Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappekammeret!
Kom innom oss i morgen, da legger vi ut en ny utfordring!
Klem, Anette ;)