onsdag 2. mars 2011

Vårstemning...

Denne søte Tilda'en var et av motivene i koseboka som jeg hadde med til fjells i vinterferien. Tilda er fargelagt med aquamarkere. Fargene jeg har brukt kommer under siste bilde.
Kortet er laget til 5 utfordringer:

Make it Colourful #8: Light Source Top Left
Stamptacular Sunday Challenge #100: You've been framed
Magnolia Down Under #85: Flower Power
Wild Orchid Challenge #18: Anything Goes
Papertake Weekly: Anything Goes

Den lille bursdagsteksten er fra North Star Stamps, og mønsterarkene er Maja-design.

Her er fargene jeg har brukt på motivet:
Eggshell
Rose Blush
Sunburst Yellow
Golden Brown
Peacock Blue
Spring Green
Fern Green
Sepia

27 kommentarer:

Lill S. sa...

Nwååå, så flotte farger du har brukt, dette var skikkelig friskt og vakkert:)
Og din fargelegging er bare så bra
(er helt hekta for tiden, farger og farger he-he) klarer ikke å lage noen kort uten fargelagt motiv ;)
Ha en herlig kveld!
Klem Lill

Fleur sa...

A Stunning card, really beautiful
Hugz fleur xXx

Yvonne sa...

Så herlige farger! Blir i såå godt humør av å se på dette! Lekkert! Er ikke helt kompis med mine Aquamarkers ennå, så jeg får holde meg til de gode gamle...
Klem

Little K Smith sa...

A gorgeous card, sweet Tilda, love the colours and beautiful flowers too :)
Kelly.x

Céline sa...

What a fabulous card love the combo and papers so sweet
thanks to playing with us at stamptacular sunday this week
hugs
céline

bojose sa...

Nydelig kort, friske flotte farger du har brukt :)

Anja's KortKreasjoner sa...

Gro, for ett fantastisk herlig kort :) Elsker fargene, fantastisk fargelagt
Klem, Anja

oheidia sa...

å så nydelig!!! Hærlig motiv og veldig flott malt. Takk for at du deler hvilke farger du har brukt. JEg har laget mitt første motiv med aquamarkers i dag og det er bare veldig moro. Lager vel et kort med det i morgen, tenker jeg:=)

Bettina sa...

oh wow, vilka ljuvliga färger, så underbart. nu längtar jag verkligen efter våren. kram!

Carisa sa...

what a beautiful card! i absolutely LOVE your coloring - way to go with our challenge this week - thanks for joining us at make it colourful this week!!! :D

Lenas kort sa...

Så nydelig bursdags kort :-) Denne jenta er bare så søt :-) Har farget henne, men ikke fått henne på noe kort enda. Får ta henne med på Ski tur ;-)Kjempe søt pynting og flotte farger :-) Ha en flott dag :-)

Janne-Lise sa...

Så herlig det var å se et slikt vårlig kort :) It made my day - kjenner jeg ble glad av å se dette :)

ha en strålende dag!!

klem Janne-lise

Debbie Pamment sa...

Oh what a gorgeous card - am loving your flower power and fabulous layout.
Thanx for joining us at MDUC this week.
xXx

Knerten sa...

Utrolig stilig med de knallgule blomstene, de frisker opp kortet masse. Lekkert også med de hjørnepunchene du har på motivet. Du er visst helt rå uansett hva du bruker på fargelegging du.. sukk...
Vi sees plutselig !!

lines kreativiteter sa...

Åhhh. Dette kortet får meg til å lengte etter VÅR og SOMMER. Flotte farger og detaljer. :-)

Anne Kristine sa...

Ååå så herlig kort og nydelige vår farger du har brukt.
Takk for at du deltar hos MDUC denne uken.
Klem Anne

Meretekj sa...

Dette kortet var bare nydelig, flott fargelagt motiv og masse lekre detaljer.
Friske, glade farger.
Klem, Merete

Lil Sis sa...

Gorgeous card the shading is great thanks for playing a lonf with Make It Colourful

Beccy x

Michele sa...

Such a gorgeous card Gro. Love the colouring of the image and the papers also. Hugs Michele x

Gry-Heidi sa...

Jeg digger disse spreke farge-kortene dine! Helt herlig :)
Ses i morgen! Jeg har stappet så mye dilldall i kofferten min så jeg må pakke ut før jeg kan pakke ned :o)

Klem :)

Anne Bente sa...

hvor er den flot, og i lækre farver

klemmmm

mettepip sa...

Så friskt og flott Gro! Herlige farger. Lekkert oppsett og pynt, og du fargelegger jo så fint uansett hva du velger;)
Sees i morgen!
klem fra
Mette

Angella sa...

Hei snuppa...
Vakkert. JEg har også fargelagt i koseboka mi :)
Fornøyd med Aquamarkersene?

Jeg skal ikke på SKitreffet, men jeg stikker innom for å hilse på:)

klem, vi snakkes
Angella

Angie sa...

fab card love the image and your colouring is beautiful thanks for joining us at papertake weekly
Angie x

Dena sa...

Awe! This Tilda is so cute! Love your card!
Thanks for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
Happy Crafting!
Dena

Marianne sa...

Hello Gro,
Congratulations with your guest DT membership at Stamptacular Sunday Challenge. Welcome, to our blog, I can't wait to see your creations for april. I think they will be beautifull, because I looked at your blog and you make stunning things.
MarianneR DT member SSC.

jojoscraps sa...

All of your creations are just beautiful! Congratulations on your Guest Designer spot at Stamptacular Sunday Challenges. It will be a fun month!
Jo xx